• Home
  • Over
  • Blog
  • Contact
Google Ads

€11.500 Verkocht Aan Pakketten In 1 Maand Voor Rijschool De Draai

Dieuwe van Groei Gericht, April 8 2024

Ontdek hoe Rijschool De Draai in slechts één maand tijd €11.500 wist te verdienen door het verkopen van rijlespakketten, dankzij een doelgerichte strategie met Google Ads, een geoptimaliseerde landingspagina, en een efficiënt leadtrackingplatform. Branche: Rijschool Over de klant:Autorijschool De Draai is een autorijschool gevestigd in...

Read More
Marketing

Werkspot Alternatief

Dieuwe van Groei Gericht, August 14 2023

In een tijdperk waar alles zich online afspeelt, is het geen verrassing dat ondernemers steeds vaker platforms zoals Werkspot gebruiken om hun diensten aan te bieden. Deze platforms bieden zeker voordelen, maar is er een alternatief dat mogelijk effectiever kan zijn voor ondernemers die willen

Read More
Google Ads

Marketing voor Rijscholen

Dieuwe van Groei Gericht, March 9 2023

Als rijschool is het belangrijk om continue leerlingen te werven om je bedrijf te laten groeien. Er zijn vele manieren van marketing en reclame mogelijk voor jouw rijschool , hier zijn een paar voorbeelden: Website Een goede website is essentieel voor het werven van leerlingen. Het moet gemakkelijk zijn om te navigeren, de belangrijkste...

Read More
Google Ads

Case Study: Auto Rijschool

Dieuwe, August 15 2022

Klant: Rijschool. Doel: Wekelijks nieuwe aanvragen ontvangen. Advertentiebudget: €500,- De Klant Het betreft een autorijschool met 4 instructeurs. De klant krijgt wekelijks nieuwe aanvragen, maar dit is niet voldoende om de planning op de gewenste bezettingsgraad te krijgen. Vaak krijgen rijscholen redelijk wat aanvragen binnen via mond-tot-mond...

Read More

Case Study: Autoruit Tint- en Blindeerspecialist

Dieuwe van Groei Gericht, July 25 2022

De Klant De klant is een autoruit tint- en blindeerspecialist. Gezien de competitieve branche blijft de klant anoniem. De klant wilde graag opschalen in het aantal aanvragen dat hij ontvangt voor het tinten en blinderen van autoruiten. De klant heeft eerst zelf geprobeerd via een Smart Campaign van Google Ads. Toen dit na enkele maanden en vele hon...

Read More
SEA

Het Belang van Uitsluitingszoekwoorden

there, January 24 2022

Er zijn veel Google Ads campagnes die meer kosten dan nodig en elke dag advertentie budget verspillen. Vraag jij je als ondernemer ook af waarom jouw campagne niet het gewenste resultaat oplevert of waarom de kosten per lead zo hoog zijn? Maak kennis met de kracht van uitsluitingszoekwoorden en bespaar tot wel duizenden euro’s per jaar aan verspild...

Read More
Google Ads

Hoeveel Advertentiebudget Nodig voor Google Ads?

Dieuwe van Groei Gericht, December 13 2021

In Google Ads kan je zelf een advertentiebudget instellen. Hoeveel je uiteindelijk gaat uitgeven is afhankelijk van het doel, gebied, doelgroep, zoekvolumes en hoe competitief de branche is waarin jij actief bent. Hoe competitiever de branche hoe meer budget jij nodig hebt om verkeer naar je landingspagina te

Read More
Google Ads

Waarom Zou Ik Een Landingspagina Gebruiken?

Dieuwe van Groei Gericht, November 29 2021

Als lokale ondernemer begrijp je hoe belangrijk marketing is en ben je er van overtuigt dat het adverteren via Google Ads kan zorgen voor meer aanvragen. Toch loop jij dagelijks leads mis van potentiële klanten met hele mooie opdrachten. De Reden Waarom Jij Leads Misloopt Je hebt geen toegewijde landingspagina’s. Ik zie helaas dagelijks...

Read More
Google Ads

Werkspot óf Zelf Adverteren?

there, November 18 2021

Werkspot kan ideaal zijn als (startende) ondernemer voor de korte termijn. Je hoeft weinig moeite te doen en je kan direct reageren op leads. Direct leads voor jouw (nieuwe) bedrijf, hoe ideaal is dat! Toch zijn er wat nadelen aan het gebruik van een dergelijk tussenpersoon. Opdrachten Werven via Werkspot

Read More